مسئله آب جزو اولویت‌های استاندار اصفهان باشد
کد خبر: 4010086
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد:

مسئله آب جزو اولویت‌های استاندار اصفهان باشد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه بحران آب مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان اصفهان است، گفت: انتظار می‌رود مسئولان این استان، به‌ویژه استاندار مسئله آب را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به‌صورت مستمر آن را از مسئولان کشوری پیگیری کنند.

دیدار استاندار اصفهان با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با استاندار اصفهان، اظهار کرد: دولت‌های مختلف برای حل مشکل آب در این استان قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند و تا حد توان خود، کار کرده‌اند، ولی هنوز بحران آب در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: این بحران، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسئولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای رفع آن انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: بدون شک، مسئله آب جزو مسائلی است که دولت می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند و اگر در میان مسئولان کشوری دیدگاه صحیح نسبت به این مسئله وجود نداشته باشد، تصمیمات غلطی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده اهالی چند استان را دچار تنش کند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان اصفهان، به‌ویژه استاندار مسئله آب را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به‌صورت مستمر آن را از مسئولان کشوری پیگیری کنند.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات خود، اظهار کرد: در این مدت تلاش شده تا هماهنگی خوبی میان مدیران شکل بگیرد و مسائل و اولویت‌های استان اصفهان شناسایی و دنبال شود.

وی تصریح کرد: در مسئله آب باید به قانون توزیع عادلانه آب و حقوق مردم و دولت توجه شود تا حقی پایمال نشود.

انتهای پیام
captcha