مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی «زینبیون» در فرخشهر افتتاح شد
کد خبر: 4007244
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی «زینبیون» در فرخشهر افتتاح شد

هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی چهارمحال‌وبختیاری با عنوان «زینبیون» در فرخشهر افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل این نهاد در مراسم افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی با عنوان «زینبیون» در فرخشهر، بیان کرد: مراکز نیکوکاری توسط نیروهای مردمی و با حمایت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مراکز در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه‌اندازی و مدیریت می‌شوند، افزود: مراکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی با رویکرد کاریابی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت 122 مرکز نیکوکاری در سطح استان، ادامه داد: از این مجموع، 8 مرکز به صورت تخصصی در زمینه اشتغال، 8 مرکز در زمینه فرهنگی و 3 مرکز نیز در زمینه زکات فعالیت می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه مردم استان می‌توانند علاوه‌ بر اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی با توجه به تخصص خود اعم از انجام رایگان خدمات ساختمانی به نیازمندان کمک کنند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 36 میلیارد و 738 میلیون تومان کمک‌های مردم استان از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسیده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مسئولان مراکز نیکوکاری، گفت: امیدوار هستیم مراکز نیکوکاری با مدیریت توانمند و حمایت‌‎های مردمی اثرات و برکات فراوانی در شهرها و مناطق مختلف استان داشته باشد.

اتاق برای بازی و سرگرمی فرزندان خردسال زنان شاغل در این مرکز نیکوکاری و اتاق مشاوره نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha