افتتاح مركز فوريت‌های سايبری پليس فتا در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4006622
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

افتتاح مركز فوريت‌های سايبری پليس فتا در چهارمحال‌وبختیاری

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در چهارمحال‌وبختیاری با هدف بررسی جرایم اینترنتی و به‌مناسبت هفته نیرو انتظامی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی، با اعلام این خبر که مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در چهارمحال‌وبختیاری با هدف بررسی جرایم اینترنتی و به مناسبت هفته نیرو انتظامی راه‌اندازی شد، گفت: این مرکز با هدف توسعه تعامل، پاسخگویی سریع و ارائه خدمات به شهروندان و همچنین در دسترس بودن پلیس فتا در استان تجهیز شده و شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه راه‌‍‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری می‌تواند فاصله وقوع تا کشف جرم را کاهش دهد، بیان کرد: این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته و با حضور کارشناسان پلیس فتا آماده ارائه مشاوره، ارشاد قضائی و پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان در خصوص جرائم فضای مجازی است.

سردار امان اللهی در ادامه افزود: شماره تلفن ثابت 21824440 برای دسترسی مردم به مرکز فوریت‌های سایبری برای کاربران داخل استان به صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشکلات شهروندان است، علاوه بر شماره تلفن مذکور مردم می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهرمند شوند.

انتهای پیام
captcha