برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4005641
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان امروز ۲۵ مهرماه در امام‌زادگان دو خاتون شهرکرد برگزار شد.

برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان امروز ۲۵ مهرماه در امامزادگان دو خاتون شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مهرابی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در حاشیه این رویداد به خبرنگار ایکنا گفت: در این مرحله، از مجموع برگزیدگان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن، ۵ نفر از برگزیدگان استانی مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و حفظ ۲۰ جزء که حد نصاب لازم را برای حضور در مرحله کشوری کسب کرده بودند حضور دارند و مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی به ضبط اجرای این افراد پرداخته می‌شود.

وی افزود: پس از ضبط اجرا، این آثار برای ارزیابی به‌صورت متمرکز به دبیرخانه مسابقات سراسری ارسال می‌شوند که در نیمه دوم آبان‌ماه به‌صورت متمرکز مورد داوری قرار خواهند گرفت تا در نهایت راه‌‌یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات مشخص شوند.

مهرابی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی برای حضور به‌موقع و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط متسابقان انجام شده است، ضمن اینکه رعایت تمامی موازین بهداشتی اعم از ضد عفونی محیط و میکروفون و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه مناسب استودیو مورد تأکید و توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha