چهارمحال‌وبختیاری؛ میزبان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی
کد خبر: 4004764
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

چهارمحال‌وبختیاری؛ میزبان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ساعات پایانی امروز ۲۱ مهرماه در سفری سه‌روزه وارد چهارمحال و بختیاری می‌شوند که برنامه‌های متعدد فرهنگی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی در شهرستان‌ها از اهم برنامه‌های این سفر است.

چهارمحال‌وبختیاری؛ میزبان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، از ساعات پایانی امروز، چهارشنبه ۲۱ مهرماه، استان میزبان اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است. برنامه‌های متعدد فرهنگی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی در شهرستان‌ها و شهرهای لردگان، بن، سامان، شهرکرد، فرخشهر، لاران و هفشجان، شرکت در جلسات تخصصی و نشست با فعالان فرهنگی و قرآنی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر سه‌روزه است.

سفر اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که با همراهی معاونان وزرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزرش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد، روز جمعه با امضای یک سند فرهنگی به پایان خواهد رسید.

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، برگزاری جلسات کارگروه‌های تربیت‌بدنی، زنان و خانواده، صنایع‌دستی و گردشگری، فرهنگ، هنر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کارگروه امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و شورای زکات و دیدار با علما و روحانیون استان از مهم‌ترین برنامه‌های اعضای کمیسیون فرهنگی در روز پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه است

انتهای پیام
captcha