شهید سلیمانی الگوی گروه‌های جهادی باشد
کد خبر: 4003449
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

شهید سلیمانی الگوی گروه‌های جهادی باشد

معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس با تأکید بر اینکه جهادگران گروه‌های جهادی باید شهید قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند، گفت: شهید سلیمانی با اخلاص و روحیه جهادی مردم را با خود همراه و در مقابله با دشمن تاریخ‌سازی کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه کازرون، قاسم علی‌پور، معاون هماهنگی سپاه فجر فارس، امروز، 17 مهرماه در دیدار با مسئولان گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون که در روستای کم‌برخوردار کلانی از توابع کوهمره دهستان دشت برم کازرون برگزار شد، گفت: جهادگران عضو گروه‌های جهادی باید شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص و روحیه جهادی مردم را با خود همراه و در مقابله با دشمن تاریخ‌سازی کرد، افزود: گروه‌های جهادی می‌توانند با حرکت روبه جلو در راستای محرومیت‌زدایی، اقدامات ماندگار و مؤثری را انجام دهند و گره‌های بزرگی را باز کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس اضافه کرد: وقتی صحبت از مجاهد و حرکت جهادی می‌کنیم عملا صحبت از مجموعه‌ای می‌شود که بر پایه خودباوری و متکی بر ایمان بر اساس غیرت دینی بر مبنای یک فهم درست و طراحی صحیح توسط افراد و گروه‌ها انجام می‌شود که در این مسیر استقامت می‌کنند و مجاهدت و استقامت آن‌ها منجر به این می‌شود که باب رحمت الهی باز شده و شرایط جدیدی به‌وجود آید.

علی‌پور ادامه داد: در مواقع سیل و زلزله اولین کسانی که قبل از دستگا‌ه‌های اجرایی وارد میدان می‌شوند، همین گروه‌های جهادی هستند و جهادگران استان فارس حضور چشمگیر در عرصه‌های خدمت‌رسانی دارند و اتفاقات خوبی به دست آن‌ها رقم خورده است.

وی با تأکید بر اینکه از اقدامات گروه‌های جهادی حمایت قاطع خواهد شد، گفت: این جامعه به همت، غیرت، ایمان و فداکاری جهادگران نیاز دارد و با این روحیه موجود در جوانان جهادگر، ایران به افق‌های درخشانی دست خواهد یافت.

هادی غضنفری، مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های این گروه جهادی ارائه داد و گفت: جهادگران این گروه در مناطق محروم شهرستان به محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، مشاوره و ... مشغول هستند.

وی تصریح کرد: با یاری خداوند و حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در تابستان امسال با شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» با حضور جوانان جهادگر در منطقه محروم فامور در عرصه‌های مختلف به فعالیت پرداختیم.

غضنفری، حضور مستمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در کنار جهادگران قبل و حین اردوی جهادی را مایه دلگرمی اعضای گروه جهادی دانست و گفت: در راستای مطالبه رهبری از گروه‌های جهادی مبنی بر «پیشرفت بدون حد در اندیشه و کار جهادی» و «لزوم تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی» در نظر داریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها اعم از نخبگان و دستگاه‌های مختلف به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام
captcha