اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن دانشگاهیان علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4002664
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن دانشگاهیان علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مهلت پایانی ثبت‌نام دانشگاهیان را برای شرکت در بیست‌وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در بیست‌وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد از ابتدای مهرماه آغاز شده است، اظهار کرد: دانشگاهیان علوم پزشکی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان قرآنی تا پایان مهرماه فرصت دارند که در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌‌های آوایی، ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای، و معارف اسلامی برگزار می‌شود لذا از قرآنیان دانشگاه دعوت می‌شود که تا ۳۱ مهرماه با مراجعه به نشانی اینترنتی https://quran.behdasht.gov.ir/login مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور جهت شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: بر اساس فراخوان ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، زمان برگزاری مرحله دانشگاهی همزمان با هفته قرآن و دانشگاه از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه امسال خواهد بود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در مجتمع رحمتیه مراجعه کنند.

امیدی یادآور شد: در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در استان، در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ثبت‌نام کرده بودند و از این تعداد، ۸۰۰ نفر در بخش‌ها و رشته‌های گوناگون مسابقات شرکت کردند که ۲۹ نفر برگزیده رشته‌های گوناگون طی دو روز در مرحله کشوری این مسابقات حضور داشتند و در نهایت، پانزده نفر حائز عناوین برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha