فضاسازی شهرکرد همزمان با هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3998782
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

فضاسازی شهرکرد همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی سطح شهر با حال و هوای این ایام فضاسازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب ملت و الگوی ملی است که در زمان حیات مبارک خود و در صحنه عمل و شطرنج سیاسی به نمونه‌ای موفق برای الگو قرار گرفتن در سطح ملی و حتی فراملی مبدل شده بود، گفت: در راستای فضاسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس، می‌طلبد ادارات و نهادها تصاویر سردار سلیمانی را در تبلیغات خود برجسته‌تر کنند.

ایازی ادامه داد: فضای مجازی فرصت مغتنمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت به عموم مردم به‌ویژه نسل جوان است که در این راستا باید با توجه به شرایط اپیدمی از این فرصت برای تبیین جایگاه و اهمیت دفاع مقدس بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس 10 برنامه‌ توسط شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌ها در دو قالب درون سازمانی و برون سازمانی پیش‌بینی شده است که شامل تهیه و تولید موشن‌گرافی، نصب بنرهای پازلی، تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدا، تهیه بسته‌های فرهنگی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین فضاسازی گسترده شهری، تعویض پرچم‌های جمهوری اسلامی در سطح شهر، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک روز شمار، مشارکت در آئین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و غبارروبی گلزار مطهر شهدا ازجمله برنامه‌های برون سازمانی می‌باشد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی سطح شهر با حال و هوای این ایام فضاسازی می‌شود.

ایازی با بیان اینکه فضاسازی ادارات و نهادها حداقل کار ممکن در این ایام است، ادامه داد: سنگرسازی‌های درب ادارات باید اصلاح و به بهترین شکل ممکن فضاسازی صورت پذیرد به گونه‌ای که پیشنهاد می‌شود علاوه‌ بر تصاویر شهدا از تصاویر و جملات حماسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت برجسته نیز استفاده شود.

انتهای پیام
captcha