مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مصلای شهرکرد افتتاح شد
کد خبر: 3997978
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مصلای شهرکرد افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس دانشگاه علوم و پزشکی استان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرکز واکسیناسیون مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد امروز ۲۵ شهریورماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس دانشگاه علوم و پزشکی استان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد. این مرکز همه روزه در سه نوبت صبح، عصر و شب آماده واکسینه کردن عموم مردم استان بر اساس ضوابط و شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در آیین افتتاح این مرکز، اظهار کرد: تلاش می‌شود که از ظرفیت مصلی در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم و در جهت معیشت مردم و کارهای محسنانه و نیز امورفرهنگی استفاده شود که امروز نیز این ظرفیت در اختیار بهداشت و درمان جامعه قرار دارد.

امام جمعه شهرکرد با توصیه عموم مردم به جدی گرفتن دریافت واکسن، گفت: خوشبختانه به مدد دولت، واکسن به میزان کافی موجود است، ضمن اینکه دریافت واکسن هیچ ضرری برای فرد ندارد و توصیه می‌شود افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند هر چه زودتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

وی در پایان گفت: بهداشت و درمان و دستگاه‌های دیگر فعال هستند و می‌طلبد که مردم نیز همچنان با رعایت پروتکل‌ها و مشارکت در دریافت واکسن جدی باشند تا هر چه زودتر شاهد رفع این بلیه باشیم.

در ادامه، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: یکی از اهداف نظام بهداشت و درمان جلب مشارکت مردمی است که بر این اساس، حدود 25 تا 30 درصد تولی‌گری و اصل بهداشت و درمان به عهده مجموعه دانشگاه علوم و پزشکی یا وزارت بهداشت و درمان است و عمده کار توسط مشارکت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم حاصل می‌شود؛ به‌ویژه در بحران‌های همه‌گیر از جمله بحران کرونا یکی از هنرهای متولیان سلامت اعم از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی این است که بتوانند همدلی و همراهی همه اقشار مردم را جلب کنند و نقطه قوت مبارزه در کرونا همین مسئله بوده که همه مردم و مسئولان همراه یکدیگر بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با قدردانی از مساعدت نماینده ولی‌فقیه در استان در تمامی عرصه‌های مقابله با کرونا، بیان کرد: مصلای شهرکرد پایگاهی است که تا ساعت 12 شب می‌تواند به مردم برای واکسیناسیون خدمت بدهد و در صورتی که مراجعه‌کننده زیاد باشد این آمادگی وجود دارد که به‌صورت شبانه‌روزی در این پایگاه عمل واکسیناسیون انجام بشود.

انتهای پیام
captcha