فراخوان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات اتحادیه مراکز قرآنی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3987042
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

فراخوان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات اتحادیه مراکز قرآنی چهارمحال‌وبختیاری

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در فراخوانی از قرآنیان علاقه‌مند برای اعلام داوطلبی در انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان در سال 1400 با هدف انتخاب هیئت مدیره و هیئت بازرسی در روز سه شنبه 19 مردادماه برگزار می‌شود، بر همین اساس، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در این اطلاعیه از قرآنیان علاقه‌مند برای عضویت در هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان دعوت شده تا به‌منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم به دفتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی و قرآن و عترت(ع) استان مراجعه و ضمن تحویل مدارک، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

افراد برای ثبت‌نام باید تصویر شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس سه در چهار، رزومه کاری، تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا معادل آن و تصویر پروانه فعالیت مؤسسه قرآنی را به همراه داشته باشند و حداکثر تا دوازدهم مردادماه مدارک خود را به دفتر اتحادیه واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 44، ساختمان پارسا، طبقه همکف تحویل دهند.

عضويت يا مدير عاملی در يکی از مؤسسات قرآنی عضو اتحاديه استان، التزام به رعايت قوانين جاری، ضوابط و مقررات مربوطه و اساس‌نامه اتحادیه، داشتن تحصيلات حداقل کارشناسی يا معادل آن با حداقل 4 سال سابقه فعاليت مؤثر در مراکز رسمی قرآنی یا داشتن تحصیلات کاردانی با حداقل 10 سال سابقه فعالیت مؤثر در مراکز قرآنی از شرایط داوطلبان حضور در هیئت مدیره بازرسی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha