رقابت‌های بخش بانوان مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3986292
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

رقابت‌های بخش بانوان مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه برگزار شد

مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ویژه بانوان در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و رشته‌های حفظ قرآن کریم روز‌های ۲ و ۳ مردادماه برگزار شد.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت‌های قرآنی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در استان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ویژه بانوان در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و رشته‌های حفظ قرآن کریم در روز‌های ۲ و ۳ مردادماه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به‌دلیل بیماری کرونا در ۶ منطقه استان با رعایت بالای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

سهیلی تصریح کرد: ۲۳۲۶ نفر در این دوره مسابقات در مرحله شهرستانی در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه با اشاره به آمار تفکیکی متسابقین در هر بخش، گفت: ۱۴۳۴ نفر از استان کرمانشاه در رشته‌های تفسیری و ۸۹۲ نفر در رشته‌های آوایی حضور دارند.

وی به داوری مسابقات نیز اشاره و اظهار کرد: داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی از داوران برگزیده طرح ارتقای داوران قرآن هستند که امیدواریم با حضور آنان زمینه تخصصی شدن مسابقات فراهم شود.

سهیلی‌‍ در پایان افزود: چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آقایان ۴ مردادماه در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha