حضور ناو‌ خاطره‌انگیز برای قرآنیان در سواحل روسیه + عکس
کد خبر: 3986239
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

حضور ناو‌ خاطره‌انگیز برای قرآنیان در سواحل روسیه + عکس

ناوگروه سهند و مکران که از ناوهای خاطره‌انگیز برای قرآنیان کشورمان است این روزها در سواحل روسیه حضور یافته تا در رژه دریایی با نیروی دریایی این کشور حضور یابند.

حضور ناو خاطره انگیز برای قرآنیان در سواحل روسیه + عکس

به گزارش ایکنا، ناو سهند و ناوبندر مکران این روزها در قالب ناوگروه هفتاد و پنجم، مسیر دریایی و طولانی بین ایران و روسیه را پشت سر گذاشته تا در رژه بزرگ دریایی نیروی دریایی ارتش روسیه در سن‌پترزبورگ به مناسبت سالروز تشکیل این نیرو حضور داشته باشد.

همچنین دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی کشورمان نیز به دعوت وزیر دفاع روسیه در رأس هیئت نظامی برای شرکت در این مراسم وارد سن پترزبورگ شده است.

سهند و مکران از جمله ناوهای خاطره‌انگیز برای فعالان قرآنی کشورمان بوده و تاکنون در مناسبت‌های مختلف، میزبان قاریان و حافظان قرآن به منظور برپایی محافل انس با قرآن کریم بوده است.

حضور ناو خاطره‌انگیز برای قرآنیان در سواحل روسیه + عکس

از جمله برنامه‌ای که ناوبندر مکران و ناو سهند را به ناوهایی خاطره‌انگیز برای قرآنی‌ها تبدیل کرده است می‌توان به حضور اعضای کاروان قرآنی انقلاب در این ناوها و اجرای برنامه قرآنی بر روی عرشه‌های آن اشاره کرد. حضوری که بهمن‌ماه سال گذشته رقم خورد و طی آن امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع قرآنیان حاضر شده و به بیان سخنانی پرداخت.

حضور ناو خاطره‌انگیز برای قرآنیان در سواحل روسیه + عکس

گزارش تصویری محفل انس با قرآن کاروان قرآنی انقلاب بر عرشه ناو سهند

گزارش تصویری کاروان قرآنی انقلاب در ناوبندر جمهوری اسلامی ایران مکران

انتهای پیام
captcha