بیست و ششمین آئین تجلیل از خادمان قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3984013
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

بیست و ششمین آئین تجلیل از خادمان قرآن برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری بیست و ششمین دوره آیین تجلیل از خادمان قرآن کریم تا پیش از پایان کار دولت دوازدهم خبر داد.

بیست و ششمین دوره تجلیل از خادمان قرآن برگزار می‌شود

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به فراهم شدن مقدمات لازم برای برگزاری بیست و ششمین آیین تجلیل از خادمان قرآن کریم، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا آئین تجلیل از خادمان برگزیده قرآن تا قبل از پایان کار دولت دوازدهم به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه این همایش هر ساله باید در میانه‌های ماه مبارک رمضان برگزار شود، افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این آیین در هفته اول مردادماه و پیش از پایان رسمی کار دولت برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد اعلام جزئیات بیشتر برگزاری این همایش همچون تاریخ دقیق و تعداد افرادی که تجلیل خواهند شد، به روزهای آینده موکول کرد.


بیشتر بخوانید:


یادآور می‌شود، دوره بیست چهارم و بیست و پنجم تجلیل از خادمان قرآن کریم اواخر سال گذشته به صورت تجمیع شده و به صورت حضور این خادمان در دفتر رئیس‌جمهور برپا شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰
1
1
نه به اینکه ماهها و سالها مراسم تجلیل را به تعویق میاندختید نه به الان که خیلی با عجله و کاملا با اهداف سیاسی میخواهید برگزار کنید دیگه قرآن و سیاسیش نکنید
مسعود وحیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰
1
0
خیلی جالبه اگه به روند این مراسم دقت بشه به خصوص در هشت سال اخیر
می بینیم بعضی سال ها اصلا برگزار نشده؛ یعنی دو سه سال فاصله بین دو دوره، بعضی سال ها دو دوره با هم برگزار شده و امسال هم که با کمترین فاصله نسبت به دوره گذشته داره برگزار میشه
اینها نشون میده چقدر این مراسم بدون سیاستگذاری، افق و چشم انداز هست و چقدر در این سال ها سیاسی کاری شده
captcha