انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3979079
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۱۵ تیرماه؛

انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره این اتحادیه در تاریخ ۱۵ تیرماه سال جاری خبر داد.

مرضیه خسروی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اعلام این خبر که جلسه هماهنگی برای برگزاری انتخابات اعضای اتحادیه امروز 31 خرداد با حضور اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره اتحادیه، انتخابات این اتحادیه برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره در تاریخ 15 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط ایجاد شده برای اتحادیه و نداشتن مکان ثابت برای ادامه فعالیت، بیان کرد: مقرر شده است این مشکلات از طریق اتحادیه مدغم کشوری پیگیری و حل و فصل شود.

این فعال قرآنی در خصوص دیگر مصوبات جلسه، توضیح داد: برگزاری دوره تکمیلی آموزش سواد رسانه به مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی در هفته آینده و نیز برگزاری دوره تربیت مربی حفظ با همکاری مؤسسه قرآنی الشفا ذیل طرح ملی حفظ قرآن کریم طی روزهای آینده از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha