ویژه‌برنامه‌های قرآنی دهه کرامت در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 3977944
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

ویژه‌برنامه‌های قرآنی دهه کرامت در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری اهدای ۵۰۰ جلد قرآن کریم به متولیان جلسات خانگی قرآن در شهرستان‌های استان و برگزاری محافل قرآنی را از ویژه‌برنامه‌های قرآنی دهه کرامت دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با تبریک ایام دهه کرامت به‌ویژه ولادت ثامن‌الائمه امام رضا(ع)، اظهار کرد: اداره امور قرآنی استان در این دهه اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی و حقیقی کرده است که برگزاری محافل قرآنی، سخنرانی، مداحی و... در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا، 500 جلد قرآن کریم به همت این نهاد تهیه شده که به منظور تقویت جلسات خانگی قرآن، به متولیان این جلسات در شهرستان‌های استان اهدا خواهد شد؛ پیش از این 300 جلد قرآن کریم در بین خانه‌های قرآن روستایی توزیع شده بود.

کارگر برگزاری هفت محفل قرآنی ویژه دهه کرامت را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: همچنین در سالروز ولادت امام رضا(ع) و همزمانی این مناسبت مبارک و فرخنده با سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در روز اول تیرماه، محفلی قرآنی و تبیینی با حضور قاریان و سخنرانان برجسته استانی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha