هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شود
کد خبر: 3977618
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
استاندار چهارمحال‌وبختیاری اعلام کرد:

هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی در استان، گفت: در همین راستا ضروری است تا هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط‌عمومی استانداری‌، اقبال عباسی، استاندار، در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری یک انتخابات پر شور و حداکثری در روز ۲۸ خرداد در این استان فراهم شده است، اظهار کرد: روز انتخابات سخت‌ترین روز برای فرمانداران و بخشداران است و امید می‌رود با توانمندی، اشرافیت و مدیریت خوبی که فرمانداران استان دارند، شاهد برگزاری مطلوب این رویداد مهم سیاسی در استان باشیم.

استاندار با بیان اینکه انتخابات از مهم‌ترین رویدادهای کشور و صحنه‌ای سرنوشت‌ساز برای مردم به شمار می‌رود، افزود: برای حضور پر شور مردم باید بستر امن و مناسبی ایجاد شود که در همین راستا تمام تلاش استان برای فراهم کردن این مهم به‌کار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: استقرار بالگرد، اسکان نیروهای انتظامی، تامین خودرو و سایر تجهیزات پیش‌بینی شده و با همکاری دستگاه‌های مختلف مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

عباسی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی، اظهار داشت: بازدیدهای بهداشتی یک روز قبل انجام و اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود، در انتخاب فضا برای شعب اخذ رای فضای باز در اولویت باشد، همچنین اگر فضای باز فراهم نبود تهویه فضای بسته با مشورت و راهنمایی علوم پزشکی در نظر گرفته شود.

استاندار با تأکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی در استان، بیان کرد: در همین راستا ضروری است که هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

وی همچنین به موادی از قانون تخلفات اداری نیز اشاره کرد و گفت: در قانون تخلفات اداری به رعایت نکردن شئونات اداری و سو استفاده از موقعیت، امکانات و اختیارات مدیران اشاره شده است که در همین راستا ضروری است نظارت لازم انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha