تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه کلید خورد
کد خبر: 3972510
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه کلید خورد

نمایندگان مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه موافقت کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر در خصوص این تحقیق و تفحص گفت: وقتی صدای نمایندگان ملت به جایی نمی‌رسد چاره‌ای جزء استفاده از این ظرفیت قانونی نیست.

وی افزود: استان کرمانشاه بیش از ۱۲۰۰ بار موشک باران شده، اما امروز از بیکارترین و گران‌ترین استان‌های کشور است، آیا مدیران استان نقشی در مشکلات موجود ندارند.

حسینی‌کیا تصریح کرد: هنوز مشکلات آب و فاضلاب کرمانشاه حل نشده و چندین سال از زلزله گذشته است در ابتدای زلزله حتی نتوانستیم چادر را بین مردم درست توزیع کنیم، اینک پس از چند سال هنوز عده‌ای از مردم در کانکس زندگی می‌کنند، آیا مدیریت ارشد استان در این وضعیت نقشی ندارد.

نماینده سنقر بیان کرد: تازه برخی می‌گویند ایشان از مدیران موفق دولت است. اگر ایشان موفق است با بقیه مدیران این دولت نمی‌دانیم چه باید کرد، سؤالات و ابهامات جدی در مورد اعتبارات زلزله و محل هزینه کرد آن وجود دارد.

وی با انتقاد از بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات در استان کرمانشاه گفت: باید دست مدیران ناکارآمد استان رو شود. ورود جانبدارانه کسانی که باید امین مردم در انتخابات باشند، در حمایت از برخی کاندیدا‌ها مردم را رنجیده خاطر کرد، اما خداوند آن طور که خواست شرایط را پیش برد.

حسینی‌کیا تصریح کرد: ناکارآمدی در استان کرمانشاه در اوج خود است برای آنکه چراغی در تاریکی اعتبارات روشن شود و دست مجریانی که دستشان کج است قطع شود و مدیرانی که اعتبارات تخصیص یافته به برخی از پیمانکاران را بیش از دیگران پرداخت می‌کنند و سیاسی و رفاقتی عمل می‌کنند به سزای رفتار خود برسند به این تحقیق و تفحص رأی بدهید.

در پایان نمایندگان با ۱۲۴ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر در جلسه با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

انتهای پیام
captcha