توزیع ۲۳ هزار سبد کالا میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3971620
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

توزیع ۲۳ هزار سبد کالا میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۸۰ هزار وعده غذای گرم و ۲۳ هزار سبد کالا با هزینه پنج میلیارد تومان میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری امروز 25 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران استان اظهار، کرد: در مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و سپاه پاسداران غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت 671 نفر نیروی امدادی و داوطلب در 62 آشپزخانه استان، افزود: طی این مدت 80 هزار و 412 وعده غذای گرم با هزینه دو میلیارد و 15 میلیون تومان و 4533 افطاری ساده با هزینه 75 میلیون تومان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ادامه داد: همچنین 23 هزار و 389 بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، حبوبات، روغن و پروتئین با هزینه 3 میلیارد و 750 میلیون تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

ملک‌پور بیان کرد: تمامی مراحل پخت، بسته‌بندی و توزیع غذای گرم، سبدهای مواد غذایی و افطاری ساده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی انجام شده است.

انتهای پیام
captcha