تاثیرگذاری نقش جوانان در مسئله تحول در انقلاب اسلامی
کد خبر: 3971346
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

تاثیرگذاری نقش جوانان در مسئله تحول در انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا جوانان نقش بسیار تاثیرگذاری در مسئله تحول در انقلاب اسلامی دارند، مسئله تحول به‌معنای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

تاثیرگذاری نقش جوانان در مساله تحول در انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ۲۳ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شهرکرد با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تلاش کنیم دستاوردهای معنوی این ماه مبارک را حداقل تا ماه مبارک رمضان سال آینده حفظ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: پرداخت زکات فطریه بر تمامی مومنان روزه‌دار و غیرروزه‌دار واجب است و این زکات باید به دست نیازمند واقعی برسد، نباید در این امر سهل‌انگاری کنیم و زکات خود را به صندوق‌های غیرمعتبر بیندازیم، بلکه می‌توانیم زکات خود را به نهادها و دستگاه‌های قابل اطمینان بدهیم تا آن‌ها در موعد مقرر به دست نیازمند واقعی برسانند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان، گفت: ایشان در مسائل و موضوعات مهم کشور عموما جوانان را خطاب قرار می‌دهند، قطعا جوانان نقش بسیار تاثیرگذاری در مسئله تحول در انقلاب اسلامی دارند، مسئله تحول به‌معنای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نکونام تاکید کرد: باید به جوانان مومن و انقلابی اعتماد و از این جوانان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی درخواست کمک کرد تا این انقلاب به مقصد برسد، انتخابات نقش بسیار اساسی در تحول دارد، برای اینکه این تحول به خوبی شکل بگیرد در گام اول نیازمند برگزاری یک انتخابات پرشور با مشارکت بالا هستیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم فلسطین مورد ظلم واقع شده‌اند، تصریح کرد: مردم فلسطین برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام در خط مقدم آزادسازی قدس قرا گرفته‌اند و در این برهه نیازمند حمایت مسلمانان سراسر جهان هستند.

وی یادآور شد: جوانان غیور چهارمحال و بختیاری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند، استکبار بداند چیزی از عمرش باقی نمانده است و به‌زودی شاهد نابودی او خواهیم بود.

 

انتهای پیام
captcha