قرآن کتابی سراسر حکمت و هدایت است
کد خبر: 3970566
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

قرآن کتابی سراسر حکمت و هدایت است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به تفاوت ماه رمضان با سایر ماه‌ها، گفت: یکی از برکات و برجستگی‌های این ماه، نزول قرآن بوده است، از طرفی برنامه انسان‌سازی که در این کتاب مقدس بیان شده، سراسر حکمت و هدایت است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ۱۹ اردیبهشت‌ماه در آیین انس با قرآن کریم که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و به‌صورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: هر چه برای قرآنی شدن جامعه تلاش می‌کنیم، می‌توانیم بیان کنیم که به همان اندازه معلمان این کار را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب مقدسی بوده که با هیچ معجزه‌ای قابل قیاس نیست، افزود: افتخار ما این است که در نظام تعلیم و تربیت قاریان قرآن و عاملان به قرآن را تربیت کنیم.

قائدامینی با اشاره به تفاوت ماه رمضان با سایر ماه‌ها، بیان کرد: یکی از برکات و برجستگی‌های این ماه، نزول قرآن بوده است، از طرفی برنامه انسان‌سازی که در این کتاب مقدس بیان شده، سراسر حکمت و هدایت است، به طوری که قرآن کریم با هدایت آغاز می‌شود و تمام آیات آن سراسر هدایت است، البته هدایتی که قلبی و اندیشه‌ای بوده، یعنی هم اندیشه و هم قلب انسان را سیراب می‌کند.

گفتنی است، در پایان این آیین از سه دانش‌آموز و پنج نفر از فرهنگیان فعال حوزه قرآن در زمینه مسابقات و فعالیت‌های قرآنی و یک نفر از فرهنگیان به عنوان پیشکسوت فعالیت‌های قرآنی استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha