تمدید نمایشگاه مجازی قرآن؛ تا ۲۹ رمضان
کد خبر: 3970520
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

تمدید نمایشگاه مجازی قرآن؛ تا ۲۹ رمضان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تمدید برپایی نمایشگاه مجازی قرآن خبر داد و گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا چهارشنبه، ۲۹ رمضان دایر است.

ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: سامانه این نمایشگاه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: چند مؤسسه قرآن و عترت این استان در نمایشگاه مشارکت و همکاری دارند که از مردم قرآن دوست درخواست می‌شود تا با توجه به تمدید مهلت برپایی نمایشگاه مجازی قرآن از این فرصت برای تهیه کتاب‌های دینی و قرآنی نهایت استفاده را ببرند.

شریفی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای بخش‌های محتوایی و فروشگاهی است، تصریح کرد: در بخش محتوایی فعالیت‌های خلاقانه مؤسسات و مراکز گوناگون فرهنگی در سطح ملی در زمینه‌های علمی و فرهنگی، مشاوره‌ای، وبینارهای تخصصی داخلی و بین‌المللی و بخش کودک و نوجوان ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تقویت عدالت توزیعی اقلام فرهنگی و فرهنگ دینی در سطح ملی را از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه برشمرد و بیان کرد: در این نمایشگاه شعبه استانی نیز راه‌اندازی شده است.

 

انتهای پیام
captcha