نخستین نمایشگاه مجازی قرآن تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه دایر است
کد خبر: 3970081
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه دایر است

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰(مصادف با ۱۸ تا ۲۷ رمضان) دایر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، علی امینی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پس از بیست و هفت دوره برگزاری حضوری نمایشگاه، این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا مجازی برپا می.شود، اظهار کرد: بستر نمایشگاه همچون نمایشگاه مجازی کتاب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی درخدمت عموم علاقهمندان است، افزود: بخش فروشگاهی به فروش کتاب‌های چاپی در حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس اختصاص دارد و امکان عرضه و فروش تمام کتاب‌های مربوط به این حوزه‌ها که ناشران آن‌ها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده است.

امینی به تسهیلات پیش‌بینی شده برای ناشران و مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: تخفیف قطعی 20 درصد برای تمام آثار عرضه شده در بخش فروشگاهی برای خریداران و مخاطبان و تأمین هزینه ارسال بسته‌های خریداران به تمام نقاط کشور تا سقف 50هزار تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله این تسهیلات است.

وی از اعطای بن خرید از نمایشگاه به 12هزار فعال قرآنی و فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: شش موسسه فرهنگی قرآن و عترت از استان برای حضور در نمایشگاه معرفی شده‌اند، همچنین به هنرمندان استان جهت بارگذاری آثار هنری برای نمایش در بخش محتوایی نمایشگاه نیز فراخوان داده‌ایم.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: قرار است در این نمایشگاه ۳۰ وبینار تخصصی در حوزه‌های گوناگون فرهنگ قرآنی برگزار شود که ۱۰ وبینار در سطح بین‌المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ۱۰ کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha