نمایشگاه و کارگاه آموزشی روز جهانی قدس در پاکستان + عکس
کد خبر: 3969480
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

نمایشگاه و کارگاه آموزشی روز جهانی قدس در پاکستان + عکس

نمایشگاه، کارگاه آموزشی و مسابقه نقاشی ویژه روز جهانی قدس با محوریت «ظلم ظالم و مردم مظلوم» به همت خانه فرهنگ ایران در پیشاور پاکستان در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به همت خانه فرهنگ ایران در پاکستان و با مشارکت سرکنسولگری ایران در پیشاور، مرکز ایالت خیبرپختونخوا با هدف به تصویرکشیدن جنایات و اشغالگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت‌های مردم ستمدیده فلسطین، نمایشگاه، کارگاه آموزشی و مسابقه نقاشی با شرکت هنرجویان خانه فرهنگ ایران در پیشاور برگزار شد.

رابعه بصری، نماینده مجلس ایالت خیبرپختونخوا، پروفسور افشین زمان، استاد بخش هنر دانشگاه پیشاور، ‌انورخان، استاد هنر در دانشگاه‌های ایالت خیبرپختونخوا، سیدابراهیم دهنادی، معاون سرکنسولگری ایران در پیشاور، مهران اسکندریان، وابسته فرهنگی و رئیس خانه فرهنگ ایران در پیشاور و جمعی از اساتید رشته‌های نقاشی و خوشنویسی ایالت خیبرپختونخوا و دوستداران هنر، در محل برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی در سالن امام خمینی(ره) این نمایندگی فرهنگی حضور یافتند.

بنا به اعلام خانه فرهنگ ایران در پیشاور، در پایان چهار تن از داوران حاضر مسابقه را داوری و سه نفر را به عنوان نفرات برتر انتخاب کردند که جوایز نقدی و لوح یادبود به آنان اهدا شد.

این نمایشگاه تا فردا پنج‌شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه برای بازدید عموم برقرار است و شبکه‌های تلویزیونی 92 نیوز، جی تی وی، نیو نیوز و خبرنگاران روزنامه‌های کسوتی، وقت، آئین، پاکستان، جنگ، مشرق، اکسپرس و آج این برنامه را پوشش خبری دادند.

انتهای پیام
captcha