بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حضور رهبر انقلاب در دانشگاه
کد خبر: 3969105
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حضور رهبر انقلاب در دانشگاه

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه فرهنگیان، متن این بیانیه به شرح زیر است:


«باسمه تعالی

«مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ»(نحل 97)


این مسئله را (دانشگاه فرهنگیان) جزو مسائل درجه اول کشور می دانم و می‌شناسم (مقام معظم رهبری)


۱۹ اردیبهشت سال 1397 با حضور تاریخی و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به این دانشگاه برای همیشه در تاریخ دانشگاه فرهنگیان و ذهن و قلب اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه جاودانه شد. حضوری که بارقه‌های امید را بار دیگر در دل آنان زنده کرد تا به امید اینکه با دستاوردهای این حضور مبارک، این مرکز ثقل تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب برای تربیت معلم ارزشی، فکور و با کسب مرجعیت علمی در این حوزه بیش از پیش در این مسیر گام بردارد. بی‌شک با این حضور ارمغانی هیچ بیان و بنایی یارای توصیف احساسات پرشور و شعور دانشجویان، اساتید و کار کنان و معلمان عزیز دردیدار با مقتدایشان را ندارد و از آمال آنان این است که دیگربارمشمول این عنایت شوند.

حضور رهبر معظم انقلاب در سالروز گرامیداشت مقام معلم و اطلاق عنوان مرکز ثقل تعلیم و تربیت به این دانشگاه نشان از اهمیت دادن ایشان نسبت به این امر مهم و جایگاه منحصر به فرد آن در عرصه تعلیم و تربیت و ارج نهادن به تلاش دست اندرکاران این دانشگاه راهبردی بود. تاکیدات معظم له پیرامون توجه به آرایش درونی، همراهی و همکاری دستگاه‌های ذیربط خصوصا وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه ریزی و مدیریت و سازمان امور استخدامی در جبران کم کاری‌های صورت گرفته در حق این دانشگاه، من جمله؛ جبران کمبود نیروی انسانی و فضا و عضو هیئت علمی این نوید را داد تا این دانشگاه نیز از قطار توسعه جا نماند و با دلگرمی بیشتری این روند صعودی را طی کند.

بعد از تقریبا یک دهه از عمر دانشگاه فرهنگیان، آنچه امروز تذکر این حضور مبارک را صد چندان می کند که بیاندیشیم :

اولا: برای توجه به آرایش درونی و حفظ و ارتقا گفتمان انقلاب در انتصاب ، ارتقا افراد، بلاتکلیفی اساتید آن (به خصوص و ضعیت تطبیقی‌ها) با توجه به مصوبات هیئت امناء و ابلاغ آن از دفتر ریاست جمهوری محترم و نیز انظباق محتوا با اسناد تحولی چه کرده‌ایم؟

ثانیا: آیا در همه ساحت‌ها دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز آموزش و پرورش توانسته ایم نقش آفرینی کنیم؟ آیا بستر و لوازم این کار در همه ابعاد آن مهیا شده است؟

ثالثا: وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و هم چنین سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت و سازمان امور استخدامی در جهت جبران کم کاری‌های صورت گرفته در حق دانشگاه چه اقدامی انجام داده اند؟ و یا اینکه با تاسف بگوییم شاهد ندای واگذاری ماموریت دانشگاه فرهنگیان به سایر دانشگاه ها با عناوین مختلف بوده‌ایم؟

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان ضمن گرامیداشت سومین سالروز این حضور باشکوه و تاریخی، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر از آحاد دست اندرکاران و مسئولان مرتبط با دانشگاه فرهنگیان انتظار دارد بیانات ارزشمند و گهربار ایشان را به مصداق چراغ روشن و نقشه راه در تمامی عرصه ها عملیاتی کنند. بی شک همه پرسنل دانشگاه فرهنگیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان بی صبرانه چشم انتظار سفر مجدد رهبرمعظم انقلاب اسلامی به این دانشگاه هستند.

انتهای پیام
captcha