فضای باز فرهنگسرای امید؛ میزبان مراسم احیای شب قدر
کد خبر: 3969063
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

فضای باز فرهنگسرای امید؛ میزبان مراسم احیای شب قدر

فرهنگسرای امید با توجه به بیانیه ستاد ملی کرونا، میزبان مردم متدین شهر تهران در دومین شب از لیالی قدر خواهد بود. این مراسم در فضای باز و در بوستان خیام برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، برپایی مراسم احیا و عزاداری امام علی(ع) در شب‌های پرفضیلت قدر به دلیل محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، در شرایط سخت‌تر و محدودتری در داخل مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

از این روی و با توجه به بیانیه ستاد ملی مقابله با کرونا که اجازه برگزاری مراسم در شب‌های قدر را به مدت دو ساعت و در فضای باز صادر کرده است، فضای باز بیرونی فرهنگسرای امید و بوستان مجاور این مرکز فرهنگی، هنری(بوستان خیام) میزبان مردم متدین و روزه‌دار منطقه 13 شهرداری تهران در شب‌های پرفضیلت خواهد بود.

در این برنامه که با عنوان «محفل دوست» برگزار می‌شود، مراسم شب احیا همراه با مداحی، قرائت دعا و قرآن سرگرفتن در فضای باز مجاور فرهنگسرای امید و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 24 امشب، 13 اردیبهشت‌ماه همزمان با دومین شب از لیالی قدر آغاز شده و تا سحر ادامه خواهد داشت.

مردم متدین و روزه‌دار شهر تهران می‌توانند برای حضور در این برنامه معنوی و بهره‌مندی از شب‌های پرفضیلت قدر به بوستان خیام در مجاورت فرهنگسرای امید واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha