برگزاری جشنواره ضیافت الهی از سوی مؤسسه نسیم الرحمن پاسارگاد
کد خبر: 3968864
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

برگزاری جشنواره ضیافت الهی از سوی مؤسسه نسیم الرحمن پاسارگاد

جشنواره ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی نسیم الرحمن شهرستان پاسارگاد استان فارس در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، جشنواره ضیافت الهی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و روزه‌داری میان علاقه‌مندان در ایام ماه مبارک رمضان از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی نسیم الرحمن شهرستان پاسارگاد استان فارس در حال برگزاری است.

این جشنواره در رشته‌های چون ترتیل‌خوانی ویژه نوجوانان، مسابقه پیامکی از ترجمه سوره مبارکه ابراهیم و سؤال از کلمات قصار حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه، مداحی، مولودی و شعرخوانی ویژه آقایان، عکاسی از سفره‌های ساده افطاری و مراسم خانگی و شب‌های قدر، روزه اولی‌ها ویژه نوجوانانی که امسال سال اول روزه گرفتن آنها است، هدیه سالروز ازدواج(اهدای جوایز به کسانی که در نیمه ماه مبارک رمضان ازدواج کردند) برگزار می‌شود.

همچنین بیان خاطره از ماه رمضان در قالب فیلم کوتاه یا مکتوب، نقاشی و گرافیک و خوشنویسی با موضوعات مرتبط ماه رمضان، خانواده مطلوب(خانواده‌هایی که سن والدین کمتر از ۴۰ سال و دارای ۴ فرزند یا بیشتر هستند، هدیه تولد نوزادان(شامل افرادی که تاریخ تولد آنها در نیمه ماه مبارک رمضان است)، هدیه نامگذاری به اسامی و القاب امام علی(ع) و امام حسن(ع) و نوجوانان نیکوکار با محتوای ارسال گزارش کار خیر صورت گرفته در ماه رمضان توسط نوجوانان کمتر از ۱۵ سال از دیگر بخش‌های جشنواره ماه میهمانی خدا است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به کانال مؤسسه در پیام‌رسان ایتا به نشانی nasimalrahmanfars@ مراجعه و یا سؤالات مسابقه پیامکی و همچنین رشته نهج‌البلاغه را دریافت و گزینه صحیح را ارسال کنند.

زمان حضور در این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده است و زمان اعلام نتایج دهم ماه شوال خواهد بود که به قید قرعه به 50 اثر برتر هدیه نقدی اهدا می‌شود. مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم الرحمن در استان فارس، شهرستان پاسارگاد، سعادت شهر قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha