توزیع بیش از ۴۱ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3966739
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

توزیع بیش از ۴۱ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۱ هزار و ۹۰۴ وعده غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: توزیع بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت از اهداف اجرای مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی در آستانه ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: آشپزخانه‌های مهدوی توسط مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان راه‌اندازی شده‌ که در طول 11 روز ابتدای ماه مبارک رمضان، 41 هزار و 904 وعده غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به توزیع افطاری ساده توسط مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان، تصریح کرد: در طول این مدت 990 افطاری ساده نیز به دست نیازمندان رسیده است، همچنین 3549 بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، حبوبات و پروتئین تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت نیروهای داوطلب و امدادی در این آشپزخانه‌ها، گفت: تمامی آشپزخانه‌ها به‌صورت مرتب ضدعفونی و تمامی نکات بهداشتی نیز در طول مراحل پخت غذا رعایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بابیان اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند، تصریح کرد: کد دستوری #038*8877* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha