تمدید مهلت شرکت در جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» تا عید فطر
کد خبر: 3966492
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» تا عید فطر

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار در هفتمین جشنواره فرهنگی - هنری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» تا ۲۳ اردیبهشت، مصادف با عید سعید فطر خبر داد و گفت: دبیرخانه بخش ادبی هفتمین جشنواره ملی «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در هرمزگان آماده دریافت آثار هنرمندان است.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی – اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد:  جشنواره ملی «وقف؛ چشمه همیشه جاری» از سال 89 در رشته‌های مختلف رسانه‌ای، ادبی، فیلم و فضای مجازی، پژوهشی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی برگزار می‌شود. امسال این جشنواره به صورت مجزا در 8 استان کشور آغاز به فعالیت کرد که استان هرمزگان نیز متولی دبیرخانه این جشنواره در بخش ادبی است.

وی اضافه کرد: دبیرخانه بخش ادبی این جشنواره، بعد از تشکیل ستاد و اعضا با حضور نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افتتاح شد. جلسات هفتگی، تبلیغات، انتخاب داوران و مکاتبات مختلفی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی، انجام شد و اکنون استان هرمزگان در حوزه تعداد آثار ارسالی در مقایسه با 7 استان دیگر، رتبه اول را در اختیار دارد.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: زمان ارسال آثار تا 31 فرودین ماه تعیین شده بود اما با بررسی‌های صورت گرفته، تدابیری در دبیرخانه مرکزی اندیشیده شد که مهلت ارسال آثار تا 23 اردیبهشت‌ماه، مصادف با عید سعید فطر تمدید شود. دوستداران ادب و فرهنگ می‌توانند آثار خود را ارسال و ما را در نهادینه کردن فرهنگ حسنه وقف، با زبان هنر، یاری کنند.

آزادی با بیان اینکه تاریخ فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، افزود: متقاضیانی که  تا کنون موفق به ثبت‌نام یا ارسال اثر در مهلت مقرر نشده‌اند، می‌توانند آثار خود در بخش  ادبی جشنواره را در رشته‌های داستان، شعر کلاسیک و نو و دل‌نوشته، قطعه ادبی و مینیمال به دبیرخانه بخش ادبی در استان هرمزگان ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در بخش‌های دیگر جشنواره شامل خبر و رسانه، هنرهای تجسمی، عکاسی، فضای مجازی، خوشنویسی، پژوهشی و چندرسانه‌ای تا پایان 23 اردیبهشت به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی vaghffestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha