آغاز هشتمین مرحله کمک مؤمنانه در آستانه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3964232
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

آغاز هشتمین مرحله کمک مؤمنانه در آستانه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین مرحله نهضت کمک مؤمنانه در آستانه ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، ۲۴ فروردین‌ماه در این آیین، با تقدیر از سخاوت مردم خیراندیش و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون بیش از ۱۱۰میلیارد تومان انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در اختیار آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان افزود: امروز نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲.۵میلیارد تومان تهیه شده که برای تحویل به خانواده‌های نیازمند به شهرستان‌های ۱۰ گانه استان ارسال می‌شود.

اکبری تصریح کرد: نهضت مواسات و کمک مؤمنانه و همچنین طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که ویروس منحوس کرونا وجود دارد برای رفع نیازهای خانواده‌های آسیب دیده، ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مراحل بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و در پایان ماه ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha