مرحله سوم پویش «ایران همدل» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3963706
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

مرحله سوم پویش «ایران همدل» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از آغار مرحله سوم پویش «ایران همدل ـ اطعام مهدوی» در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف رفع بخشی از نیازهای اقتصادی مردم استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال گذشته در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، پویش «ایران همدل ـ اطعام مهدوی» در دو مرحله ماه مبارک رمضان و ماه محرم و صفر برگزار شد.

وی افزود: مرحله سوم این پویش نیز امسال در آستانه ماه مبارک رمضان در قالب راه‌اندازی آشپزخانه‌های مهدوی و طبخ غذای گرم برای افطاری و همچنین توزیع بسته‌های مواد غذایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به شناسایی مناطق محروم و افراد نیازمند استان، ادامه داد: در این ایام غذای گرم با مشارکت داوطلبانه نیکوکاران و خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ملک‌پور ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای فعالیت در این آشپزخانه‌ها، گفت: تمامی آشپزخانه‌ها به‌صورت مرتب ضدعفونی و تمامی نکات بهداشتی نیز در طول مراحل پخت غذا رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره‌های کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند، بیان کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام
captcha