ثبت‌نام بیش از 1000 داوطلب برای شوراهای اسلامی روستا در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3963381
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

ثبت‌نام بیش از 1000 داوطلب برای شوراهای اسلامی روستا در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۱۱۶۰ داوطلب برای شرکت در شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در استان ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۷۰ درصد داوطلبان ثبت‌نام خود را به‌صورت غیر حضوری انجام داده‌اند.

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از زمان آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۱۱۶۰ نفر به‌صورت حضوری و غیر حضوری ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد افراد داوطلب ۱۱۲۲ نفر مرد و ۳۸ نفر نیز زن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع افراد داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در استان ۷۰ درصد به‌صورت غیرحضوری و ۳۰ درصد نیز به‌صورت حضوری ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده برای شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در چهارمحال و بختیاری ۱۷۳ نفر دارای مدرک دیپلم، ۳۸ نفر فوق دیپلم،۱۲۷ نفر لیسانس، ۱۸ نفر فوق‌لیسانس، ۶۲۳ نفر با تحصیلات مقطع ابتدایی، ۹۰ نفر دارای تحصیلات راهنمایی، ۸۴ نفر داراتی تحصیلات متوسطه و هفت نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز شده است و دواطلبان تا فردا برای ثبت‌نام فرصت دارند.

 

انتهای پیام
captcha