ثبت‌نام 364 داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3962944
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

ثبت‌نام 364 داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۳۶۴ داوطلب برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۴۹ نفر مرد و ۱۵ نفر زن هستند.

جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از زمان آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۳۶۴ نفر به‌صورت حضوری و غیر حضوری ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، اظهار کرد: در روز اول ثبت‌نام ۱۶۵ و در روز دوم نیز ۱۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از تعداد ثبت‌نامی‌ها ۱۴۱ نفر ثبت‌نام خود را به‌صورت حضوری و مابقی نیز ثبت‌نام خود را به‌صورت غیرحضوری انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۳۶۴ ثبت‌نامی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری ۳۴۹ نفر مرد و ۱۵ نفر زن هستند، بیان کرد: همچنین داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ۷۳ درصد بدون سابقه شورا و ۲۷ درصد با سابقه شورا هستند.

مردانی ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده برای شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در چهارمحال و بختیاری ۴۵ نفر دارای مدرک دیپلم، ۱۷ نفر فوق دیپلم،۳۰ نفر لیسانس، ۹ فوق‌لیسانس، ۲۲۵ نفر با تحصیلات مقطع ابتدایی، ۱۸ نفر راهنمایی و ۲۰ نفر متوسطه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

انتهای پیام
captcha