تولید محصولات باکیفیت موجب شکوفاشدن اقتصاد کشور می‌شود
کد خبر: 3961816
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

تولید محصولات باکیفیت موجب شکوفاشدن اقتصاد کشور می‌شود

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: باید محصولات تولید داخل از کیفیت لازم برخوردار باشند و همچنین حمایت کافی از تولیدکنندگان صورت گیرد تا شاهد رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، اظهار کرد: سه سال است مقام معظم رهبری بر مسئله تولید تأکید دارند که دلیل آن حفظ عزت و اهمیت مسئله تولید و اقتصاد است، یعنی کشور بتواند به بی‌نیازی کامل برسد.

وی افزود: تمام شعارهایی که ایشان در طی سه سال متوالی به شیوه‌های مختلف بیان می‌کنند مبنی بر تولید داخل و رسیدن به خودکفایی کامل است تا مملکت محتاج کشورهای بیگانه نشود.

فاطمی با اشاره به لزوم رفع موانع تولید، گفت: بایستی بستری برای فروش کالای داخلی ایجاد شود تا موجب ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان شود، بنابراین لازم است حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از بخش تولید صورت گیرد تا موانع پیش‌روی تولیدکنندگان برطرف شود.

امام جمعه موقت شهرکرد تأکید کرد: بهبود وضعیت اقتصاد کشور و رونق یافتن مسئله اشتغال در امر تولید نهفته است که بنا به نامگذاری شعار سال و توجه به موضوع مهم تولید، قطعاً پیشرفت‌هایی نصیب کشور و محقق شدن شعار سال خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق بیان رهبری، شعار سال گذشته آنگونه که باید محقق نشد. باید تمامی بخش‌ها برای تحقق شعار امسال و حمایت از عرصه تولید تلاش کنند، گرچه مسئولان قوای سه‌گانه باید قوانینی را تصویب کنند که به نفع تولیدکننده باشد و نظارت‌ها به صورت جدی صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد با اشاره به تکیه بر توان داخل و استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در عرصه تولید، تصریح کرد: بایستی دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی، از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند تا از این طریق، کالای داخلی در بازار توزیع و به دست مردم برسد، البته کالایی که از کیفیت لازم برخوردار باشد و منجر به رونق در تولید شود.

وی گفت: گاهی اختلاف‌نظرها و قضاوت کردن‌ها مانع حرکت چرخ تولید می‌شود، از طرفی برخی تولیدکنندگان انضباط و تعهد لازم را درنظر نمی‌گیرند، بنابراین بایستی محصولات تولیدی داخلی از کیفیت لازم برخوردار باشند و حمایت کافی از تولیدکنندگان صورت گیرد تا شاهد رونق تولید باشیم و اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.

فاطمی یادآور شد: دغدغه‌ای که رهبری برای شعار سال داشته و همواره بر آن تأکید دارند، باید دولتمردان به این موضوع اهمیت دهند و دست اندرکاران تولید با پاکی این مسائل را مدیریت کنند تا رونق لازم را در تولید شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه باید در انتخابات پیش‌رو افرادی که از آگاهی لازم برخوردار و پیرو دستورات رهبری باشند برای ریاست جمهوری انتخاب شوند، بیان کرد: با توجه به اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح دخیل هستند و نتیجه آن تعیین‌کننده سرنوشت مردم کشور بوده، لازم است افرادی بر مسند قدرت قرار گیرند که از نظر فکری با رهبری هم عقیده باشند، زیرا انتخاب فرد آگاه بر تحقق شعار سال تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام
captcha