زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به تعویق افتاد
کد خبر: 3957192
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به تعویق افتاد

مسئول امور قرآن و عترت ارشاد البرز با اشاره به اینکه در مجوع دو هزار و 800 البرزی برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت شرکت کردند، گفت: با توجه به وجود مشکلات زیرساختی و فنی زمان برگزاری آزمون به بهار سال آینده موکول شد.

زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به تعویق افتاد

سیده‌زهرا حسینی، رئیس امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت قرار بود در نیمه اول اسفندماه برگزار شود اما با توجه به وجود مشکلات زیرساختی و فنی زمان برگزاری آزمون به بهار سال آینده موکول شد.

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت‌‌ نام این آزمون سراسری از آذرماه منتشر شد، افزود: از استان البرز دو هزار و 800 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌ نام کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت متمرکز برگزار و ثبت‌‌نام برای عموم آزاد بود، گفت: به‌دلیل شرایط ایجاد شده در زمینه شیوع ویروس کرونا، آزمون به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه آزمون در سه رشته ترجمه و مفاهیم قرآن، حفظ قرآن و معارف اهل‌ بیت(ع) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ترجمه و مفاهیم قرآن در رشته‌های ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره خواهد بود، معارف اهل‌ بیت(ع) در رشته‌های حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و حفظ و مفاهیم دعای ۲۰ صحیفه سجادیه خواهد بود.

وی یادآور شد: در حفظ قرآن نیز متقاضیان در رشته‌های حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ جزء ۵، حفظ جزء ۱۵، حفظ جز ۲۰، حفظ جزء ۲۵، حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha