برگزیدگان مسابقات شوق تلاوت معرفی شدند + اسامی
کد خبر: 3957140
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

برگزیدگان مسابقات شوق تلاوت معرفی شدند + اسامی

برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت پس از دو روز رقابت در جزیره کیش، اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ با پایان یافتن دو روز رقابت مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت طی دیروز و امروز، برگزیدگان آن اعلام شد. این مسابقات میان 16 راهیافته (پسران گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال) در رشته‌های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی در جزیره کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش، در رشته تلاوت غیرتقلیدی(آزاد)، محمدصالح مقدم از خراسان رضوی، محمد آقاجانی از قزوین و علی حشمتی از خراسان رضوی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در تلاوت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز سیدمحمدحسین روشنایی از استان مرکزی(اراک)، امیررضا صدری از خراسان رضوی و سیدسلمان موسوی از قزوین و در سبک استاد محمدصدیق منشاوی نیز مهدی بشکول از قزوین، امیر محمد نجیمی از خراسان رضوی و میلاد غلامی از تبریز و در سبک استاد عبدالباسط نیز محمدحسین کژابی و محمد باقری از تبریز و محمدمهدی میرشکار از سیستان و بلوچستان (زاهدان) توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 11 و 12 اسفندماه با قضاوت غلامرضا شاه‌میوه در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید و حمید شاکرنژاد در بخش لحن در جزیره کیش برپا شد.

این دوره از مسابقات به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد. شرکت‌کنندگان در مسابقات شوق تلاوت، نخبگان طرح ملی تلاوت هستند که تاکنون ۹ دوره آن برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha