جشن نیکوکاری در 153 پایگاه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3957118
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

جشن نیکوکاری در 153 پایگاه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در 153 پایگاه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، 12 اسفندماه در سخنانی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با همکاری ائمه جمعه سراسر استان، آموزش و پرورش و صداوسیما در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، از 14 تا 21 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری هر ساله 13 اسفندماه در سطح مدارس برگزار می‌شد، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، ویژه‌برنامه‌های جشن نیکوکاری به‌صورت آنلاین در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 153 پایگاه شامل مراکز نیکوکاری، میعادگاه‌های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.

ملک‌پور بیان کرد: همچنین کد دستوری #038*1*8877* نیز برای اهدای کمک‌های مردم و خیران به نیازمندان با استفاده از گوشی تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های مردم نیکوکار استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد تا بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها در آستانه سال نو تأمین شود.

انتهای پیام
captcha