«چشم‌انداز نقشه راه و جایگاه رشته الهیات» بررسی می‌شود
کد خبر: 3957081
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
در هفتمین دوره مشکات؛

«چشم‌انداز نقشه راه و جایگاه رشته الهیات» بررسی می‌شود

هفتمین دوره علمی - پژوهشی مشکات با محوریت «چشم‌اندازی از نقشه راه و جایگاه رشته الهیات»، به همت انجمن علمی دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، هفتمین دوره علمی - پژوهشی مشکات، با محوریت «چشم‌اندازی از نقشه راه و جایگاه رشته الهیات»، به همت انجمن علمی دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق(ع) از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ اسفندماه به صوت مجازی برگزار می‌شود.

از جمله اساتید این دوره عبارت از آیت‌الله سند، آیت‌الله میلانی، آیت‌الله مددی، آیت‌الله شب‌زنده‌دار، آیت‌الله عابدی، آیت‌الله حسینی‌عاملی، احمد پاکتچی، حمید پارسانیا، حجت الاسلام طالقانی، حجت الاسلام عالم‌زاده و حجت‌الاسلام الهام هستند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به شماره ۰۹۱۷۴۷۳۰۵۱۷ در پیام‌رسان‌های بله، تلگرام یا واتس‌اپ پیام دهند. وجه التزام حضور در این دوره برای دانشجویان الهیات ورودی ۹۸ و ۹۹، ۲۰۰۰۰ تومان، دانشجویان الهیات، ورودی ۹۷ به‌قبل: ۳۰۰۰۰ تومان، دانشجویان غیرالهیات، ۴۰۰۰۰ تومان و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها، ۶۰۰۰۰ تومان است و این وجه پس از برگزاری دوره به شرکت‌کنندگان بازگردانده می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال @meshkat_۷_elahiat در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha