اعمال محدودیت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امارات
کد خبر: 3957014
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

اعمال محدودیت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امارات

کمیته بین‌المللی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در امارات، موسوم به «جایزه بزرگ دبی» از آغاز استقبال از داوطلبان و شرکت‌کنندگان در مراسم بیست و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اعمال محدودیت به دلیل شرایط بهداشتی، خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الخلیج، این مشارکت منحصر به اماراتی‌ها و اتباع برخی کشورهای اسلامی مقیم امارات، ضمن رعایت شروط بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

ابراهیم محمد بومله، مشاور عالی حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزار کننده این مسابقات گفت: پس از مشورت با مسئولان مربوطه در کشور در مورد اقدامات پیشگیرانه برای برگزاری مراسم و فعالیت‌ها توافق شد که بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ماه رمضان سال آینده با مشارکت مقیمان امارات صورت بگیرد و داوطلبی که قصد شرکت در این دور از مسابقات را دارد، باید حافظ کل قرآن کریم و مقیم این کشور باشد. علاوه بر آن، داوطلب سنش بیشتر از 25 سال نباشد و در دوره‌های قبلی جایزه دبی شرکت نکرده باشد.

رئیس کمیته برگزار کننده بیست و چهارمین دور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم «جایزه دبی» تأکید کرد که درخواست شرکت در مسابقه از 26 فوریه آغاز می‌شود و تا 10 مارس ادامه خواهد داشت و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری این مسابقات، با شماره 04361066 و سپس یکی از داخل‌های 215، 230 و 231 یا ایمیل‌های  quran@eim.ae و info@quran.gov.ae تماس حاصل شود.

یادآور می‌شود، مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات متحده عربی همه‌ساله به همت حاکم دبی موسوم به «جایزه بزرگ دبی» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. تاکنون 23 دوره از این مسابقات برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha