اجرای طرح زمستانه کتاب در ۵ کتابفروشی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3956645
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

اجرای طرح زمستانه کتاب در ۵ کتابفروشی چهارمحال و بختیاری

کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح زمستانه کتاب از ۹ تا ۱۶ اسفندماه، گفت: این طرح هم‌اکنون در ۵ کتابفروشی چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

نورالله خیری‌نیک، کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه در سطح استان مراجعه و کتاب موردنظر خود را با تخفیف و یارانه 25 درصدی تهیه کنند، همچنین شماره کارت ملی خریدار برای ثبت در سامانه خانه کتاب از سوی کتابفروش الزامی است.

وی با اشاره به اینکه پنج کتابفروشی استان عضو طرح زمستانه کتاب هستند، افزود: کتابفروشی‌های آسمان خیابان طالقانی نبش میدان ابوریحان، پاتوق کتاب خیابان سعدی چهارراه فردوسی، چکاوک خیابان باهنر، دنیای کتاب زیرزمین کتابخانه مولوی و کتابفروشی گنج در شهر مالخلیفه از جمله کتابفروشی‌های عضو طرح هستند.

خیری‌نیک گفت: میزان خرید برای هر فرد، 200 هزار تومان است که خرید بیش از سقف تعیین شده، شامل تخفیف نخواهد شد، همچنین این تخفیف تنها شامل کتاب‌های چاپی است که شامل کتب عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان بوده و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی و فاقد شماره چابک مشمول طرح نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha