کسب ۲ رتبه برتر قرآنی از سوی جامعه کار و تلاش همدان
کد خبر: 3954427
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

کسب ۲ رتبه برتر قرآنی از سوی جامعه کار و تلاش همدان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کسب دو مقام برتر کشوری توسط جامعه کار و تلاش در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خبر داد.

کسب دو رتبه برتر قرآنی از سوی جامعه کار و تلاش همداناحمد توانا، معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو نفر از همدان حائز رتبه برتر شدند.

وی ادامه داد: در حفظ 20 جزء مسعود داوودی همراز، موفق به کسب مقام سوم شد، همچنین در رشته حفظ ده جزء سجاد قره‌باغی، حائز رتبه اول در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه جامعه کار و تلاش با عنوان یادواره شهید سلیمانی و شهدای سلامت به تفکیک استان‌ها، رشته‌ها و به تفکیک بانوان و آقایان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت جامعه کار و تلاش از 21 دی‌ماه آغاز و تا 15 بهمن‌ ادامه داشت، یادآور شد: مسابقات راه‌یافتگان همدانی به این دور از مسابقات در حوزه برادران، اول بهمن‌ و در حوزه بانوان در 13بهمن‌ برگزار شد.

توانا اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، و در رشته مفاهیم و تفسیر برگزار شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، یادآور شد: از استان همدان پنج نفر آقا و چهار نفر خانم به این سری از مسابقات راه‌یافته بودند که دو نفر از آن‌ها مقام برتر را کسب کردند. سال گذشته هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان از استان همدان موفق به کسب رتبه برتر نشدند.

توانا تصریح کرد: برگزاری مسابقات یکی از فعالیت‌های دینی است که به‌منظور ارتقا و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آن‌ها نسبت به مفاهیم نورانی قرآن و ایجاد رقابت سالم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha