تکمیل ۱۴۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3950035
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

تکمیل ۱۴۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای چهارمحال‌و‌بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴۸ واحد مسکونی از سوی کمیته امداد استان در شهرها و روستاها تکمیل شده است.

علی ملک‌پور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌و‌بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، اظهار کرد: تأمین مسکن ایمن و مقاوم از رویکردهای این نهاد است که زمینه آسایش و خودکفایی خانواده‌های مددجو را فراهم می‌کند.

وی افزود: مددجویان فاقد مسکن با مشاوره مددکاران به حوزه مسکن معرفی و در صورت دارا بودن شرایط، برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت کمک‌های بلاعوض همراه با تسهیلات به مددجویان ادامه داد: مؤسسات خیریه و خیران سهم بالایی در تأمین هزینه‌های احداث مسکن نیازمندان دارند.

ملک‌پور با بیان اینکه از این مجموع ۳۰۸ واحد در شهرها و روستاهای استان احداث شده است، گفت: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان از کیفیت بالایی برخوردار و تمامی مراحل با نظارت سازمان نظام مهندسی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی، تصریح کرد: ۱۴۸ واحد مسکونی از سوی کمیته امداد استان در شهرها و روستاهای استان تکمیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: تأمین مسکن سهم مهمی در خودکفایی مددجویان دارد که این امر با کمک‌های خیرخواهانه مردم استان محقق می‌شود، نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام
captcha