افتخارآفرینی دانشجویان پیام‌نور چهارمحال‌و‌بختیاری در جشنواره ملی قرآن و عترت
کد خبر: 3948896
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

افتخارآفرینی دانشجویان پیام‌نور چهارمحال‌و‌بختیاری در جشنواره ملی قرآن و عترت

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: در اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور، دو نفر از دانشجویان این دانشگاه در چهارمحال و بختیاری موفق به کسب مقام سوم شدند.

علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال‌و‌بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از افتخار‌آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور استان در بیست و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت که به میزبانی دانشگاه پیام‌نور یزد و با حضور ۳۱ استان برگزار شد، دو مقام با کسب رتبه سوم در این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا این دوره از مسابقات به صورت الکترونیکی برگزار شد، گفت: خوشبختانه دانشجویان قرآنی دانشگاه پیام‌نور استان در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند و این مقام‌های ارزنده قرآنی از سوی دانشجویان نشانگر توجه و اهتمام مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان به فعالیت‌های قرآنی دانشجویان است.

آبرود افزود: مریم قاسمی کرانی در بخش آوایی(حفظ 20جزء) و غلامرضا مالکی فارسانی در بخش پژوهشی رشته مقاله‌نویسی موفق به کسب مقام سوم بیست و چهارمین جشنواره کشوری قرآن و عترت شدند.

گفتنی است، این جشنواره با هدف اعتلای دانش و ایمان، تقویت اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان برگزار شد و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha