برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «سبک زندگی فاطمی» در چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3948079
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «سبک زندگی فاطمی» در چهارمحال‌و‌بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری جلساتی در قالب کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان در برخی از مراکز قرآنی استان خبر داد و گفت: برای برگزاری این برنامه از ظرفیت اساتید شهرستانی استفاده می‌شود.

ارسالی شنبه//////////// برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی فاطمی در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، اظهار کرد: هرساله مجالس عزاداری در شأن و منزلت این حضرت از سوی مراکز قرآنی در سطح استان انجام می‌شود که امسال به دلیل شرایط کرونا، برخی از مراکز شرایط لازم را برای برگزاری این مجالس به صورت حضوری نداشتند و به صورت مجازی اقدام به برگزاری می‌کنند.

وی افزود: مجالس روضه و عزاداری در مراکز قرآنی شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار می‌شود، همچنین دارالقرآن فاطمه‌الزهرا(س) بروجن و دارالقرآن فارسان از ظرفیت‌های شهرستانی استفاده و مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را برگزار می‌کنند.

کارگر از برگزاری جلساتی در قالب کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان در برخی از مراکز قرآنی استان خبر داد و گفت: برای برگزاری این برنامه از ظرفیت اساتید شهرستانی استفاده می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی در تعدادی از مراکز امور قرآنی استان و مسابقه نقاشی فاطمی ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دبستان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha