فینالیست‌های قرائت تحقیق جشنواره تلاوت مجلسی معرفی شدند
کد خبر: 3947583
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

فینالیست‌های قرائت تحقیق جشنواره تلاوت مجلسی معرفی شدند

نفرات برتر رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان، راه‌یافته به مرحله فینال جشنواره تلاوت مجلسی با در نظر گرفتن رأی فنی هیئت داوران اعلام شد.

به گزارش ایکنا، نفرات برتر رشته قرائت تحقیق آقایان در مرحله فینال پانزدهمین جشنواره تلاوت مجلسی با در نظر گرفتن رأی فنی هیئت داوران متشکل از اساتید شهر‌های مختلف به شرح ذیل اعلام شد.
 
بر این اساس آقایان سعید عبدی، سیدمحمد طا‌هایی، حسین شالچی، ابراهیم عقیلی، سیدجاسم موسوی، امین عبدی رتبه اول کشور را کسب کرد‌ند و باید در جشنواره فجر تلاوت در تاریخ سوم بهمن‌ماه به صورت حضوری به تلاوت بپردازند. الباقی شرکت‌کنندگان به اتفاق، به‌عنوان نفرات دوم جشنواره معرفی می‌شوند.
 
داود جعفری، دبیر جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی گفت: تعداد مجموعه کل آرای دریافتی از مردم، در این بخش از مسابقه مجموعاً ۲۱۰۰۸۷ رأی بود که ملاک ۶۰ درصد نمره اصلی داوران برای انتخاب شش نفر برگزیده، عدد اعلام شده محسوب خواهد شد.
 
وی افزود: به طور دقیق برای شش نفر اول، 126 هزار و 52 رأی، در اختیار داوران محترم بود و این میزان فقط مخصوص شش نفر اول خواهد بود، به همین روش، شش نفر دوم از میزان پنجاه درصد آراء فنی به‌ علاوه تعداد آراء فردی و به میزان هر نفر یک درصد، بر اساس رتبه اعلام از طرف داوران، کمتر محاسبه شده است.

دبیر جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی ادامه داد: نفر هفتم ۵۰٪، نفر هشتم ۴۹٪، نفر نهم ۴۸ ٪، نفر دهم ۴۷٪، نفر یازدهم ۴۶٪، نفر دوازدهم ۴۵٪ و به همین تناسب شش نفر سوم از چهل درصد مجموعه آراء محاسبه و تا نفر هجدهم ۳۵٪ محاسبه شده است. البته از نفر هجدهم به‌بعد به‌شکل عمومی سی درصد کل آراء فنی به تمام شرکت‌کنندگان تعلق گرفته و با تعداد لایک و ری‌سایت جمع شده است.

جعفری تصریح کرد: از مجموع ۲۱۰۰۸۷ رأی کلی پذیرش تعداد آراء صحیح خواهد بود و ملاک ارزیابی فردی افراد، تعداد آراء صحیح فردی افراد بوده و لایک و رأی نادرست منظور نشده است. لذا کل آراء صحیح ۱۴۱۶۲۴ رأی درمجموع کل آراء بوده و تعداد آراء ناسالم ۶۸۴۵۴ هزار رأی بود که در هنگام جمع‌بندی از مجموع آراء فردی افراد مورد نظر که دچار اشتباه شده‌اند به تناسب آنان کسر شده است.
 
وی بیان کرد: 31 شرکت‌کننده بعدی تا پایان چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه زمان خواهند داشت و در صورت اعتراض به رأی داوران مراتب را به‌صورت کتبی درخواست و تصویر آن را به دایرکت همین صفحه اعلام کنند.
انتهای پیام
captcha