کمک‌های خیران به دست دانش‌آموزان محروم دیناران رسید
کد خبر: 3947502
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
در راستای اجرای طرح حامی؛

کمک‌های خیران به دست دانش‌آموزان محروم دیناران رسید

مشاور امور بانوان اداره‌کل آموزش‌ و‌ پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح حامی، دومین دوره کمک‌های خیران به دست دانش‌آموزان روستاهای محروم منطقه دیناران رسید.

شهلا حسن‌پورفرد، مشاور امور بانوان اداره‌کل آموزش‌ و‌ پرورش چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با جذب کمک‌های خیران و تهیه مایحتاج ضروری دانش‌آموزان تلاش می‌کند تا عدالت آموزشی را برقرار و محرومیت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار را به نحو مطلوب برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه 40 بسته به ارزش 160 میلیون ریال میان محرومان توزیع شد، افزود: این بسته‌ها شامل البسه گرم و زمستانی، ویژه دانش‌آموزان منطقه دیناران شهرستان اردل بود که به دست آن‌ها رسانده شد.

حسن‌پورفرد فراهم کردن فرصت‌های متنوع تربیتی و آموزشی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق و مدارس کم‌برخوردار، نیازمند توجه و شکوفایی و پرورش استعداد‌های آن‌ها به منظور سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی کارآمد به منظور توسعه جامعه را از اهداف اجرای طرح حامی برشمرد و اظهار کرد: این امر بدون برطرف کردن نیازهای اولیه دانش‌آموزان مانند خوراک، پوشاک و مسکن محقق نخواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha