یک هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمندان توزیع شد
کد خبر: 3945471
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
از سوی سپاه ناحیه مقداد تهران بزرگ؛

یک هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمندان توزیع شد

سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد تهران بزرگ در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، اقدام به توزیع هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند کرد.

به گزارش ایکنا، ناحیه مقاومت بسیج مقداد با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی صبح امروز، 14 دی‌ماه و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک‌رسانی به مستمندان و افراد کم‌برخوردار جامعه، اقدام به توزیع یک هزار بسته معیشتی و اهدای جهیزیه در اولین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرده است.

سرهنگ داود غفارپور، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد در این رابطه اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، تاکنون این ناحیه توانسته است تا پنج مرحله از کمک‌های مؤمنانه خود را به دست مردم شریف و آبرومند برساند و آن‌ها را در شرایط سخت اقتصادی و پیدایش ویروس منحوس کرونا که تأثیرات بسزایی در زندگی و شغل اکثریت افراد جامعه ایجاد کرده، یاری کرده و به وظیفه انسانی خود عمل کند.

غفارپور در ادامه بیان کرد: این طرح در ایام سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با برنامه‌های مختلفی همچون راه‌اندازی کاروان تبلیغی خودرویی و اجرای گروه‌های سرود در محلات، برپایی ایستگاه‌های صلواتی با توزیع پک‌های بهداشتی و نیز اجرای برنامه روایتگری با موضوع سبک زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

حامد خیرخواهان، مسؤل مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم نیز در سخنانی اظهار کرد: در این مرحله از طرح شهید سلیمانی، تعداد هزار بسته معیشتی تقدیم خانواده‌های آبرومند خواهد شد که در این راستا تاکنون جمعا حدود 35 هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیر متمرکز و تعداد ۱۸۰ سری جهیزیه کامل در سطح منطقه ۱۰ تهران اهدا شده است.

برای دریافت گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha