برگزاری رویداد ملی ـ دانشجویی شهید سلیمانی
کد خبر: 3942562
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۴

برگزاری رویداد ملی ـ دانشجویی شهید سلیمانی

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در راستای تبیین و یادآوری جایگاه سردار شهید سلیمانی «رویداد ملی ـ دانشجویی بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در راستای تبیین و یادآوری جایگاه سردار شهید سلیمانی، فراخوان «رویداد ملی _دانشجویی بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را، که در سه قالب «همایش علمی_دانشجویی»، «فراخوان آثار هنری، ادبی و چندرسانه‌ای» و «همایش علمی ـ پژوهشی» در دی و بهمن سال جاری برگزار می‌شود، منتشر کرد.

بر این اساس، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های گوناگون، از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حوزه هنری، مؤسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مکتب سلیمانی، سازمان صداوسیما و فرهنگسرای شهید سلیمانی در این رویداد ملی _دانشجویی مشارکت دارند.

اولین برنامه همایش علمی و دانشجویی خواهد بود که دانشجویان در سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی به ارائه مقالات علمی خود خواهند پرداخت. بر اساس اعلام سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، حدود ۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صاحب‌نظران در شورای علمی این رویداد عضویت دارند که محور‌های همایش علمی ـ پژوهشی با مشارکت آن‌ها تدوین می‌شود و این همایش همزمان با اربعین شهادت شهید سلیمانی در دهه فجر برگزار خواهد شد.

همچنین، فراخوان آثار ادبی و هنری با همکاری ۴ واحد جهاددانشگاهی در استان‌های زنجان، خراسان جنوبی، فارس و واحد دانشگاه شهید بهشتی منتشر شده که آثار دانشجویان در زمینه‌های گوناگون ادبی و هنری و چندرسانه‌ای را جمع‌آوری و ارزیابی خواهند کرد و به برترین آثار هدایایی اهدا خواهد شد.

دانشگاهیان علاقه‌مند در سراسر استان چهارمحال‌وبختیاری برای شرکت در این رویداد ملی تا ششم دی‌ فرصت دارند که آثار خود را در قالب مقاله یا آثار هنری، ادبی و چندرسانه‌ای به سایت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به نشانی isojd.ac.ir و یا سامانه roytab.ir/sardarsoleimani ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha