فعالیت ۵ مسجد سلامت محور برای مقابله با کرونا در کرمانشاه
کد خبر: 3938551
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

فعالیت ۵ مسجد سلامت محور برای مقابله با کرونا در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۵ مسجد سلامت محور برای مقابله با کرونا در کرمانشاه، گفت: مجموع فعالیت‌های جهادی در دوران کرونا در قرارگاه «شهید حاج قاسم سلیمانی» قابل تحسین است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت ۵ مسجد سلامت محور برای مقابله با کرونا در کرمانشاه، اظهار کرد: مجموع فعالیت‌های جهادی در دوران کرونا در قرارگاه «شهید حاج قاسم سلیمانی» قابل تحسین است.

وی افزود: حضور هیئت‌‎های مذهبی، روحانیون بومی و مستقر در بخش‌های خدماتی بیمارستانی و آرامستان‌ها برطرف کننده بسیاری از نیاز‌ها بود تاجایی که مسائل و مشکلات تغسیل و تدفین را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های سلامت قرارگاه شهید سلیمانی در مناطق شهری و روستایی، گفت: قدردان تلاش‌های تمامی نهاد‌های انقلابی و بسیج که ما را در برپایی و پویایی برنامه‌های پایگاه‌های سلامت یاری می‌کنند، هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به پوشش برخی از برنامه‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی طی این ایام از جمله، برنامه‌های تبلیغی، پوشش فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی پایگاه‌های مسجد محور از طریق کانال‌های خبری در فضای مجازی اشاره کرد.

وی در پایان به سه راهبرد اصلی مساجد مبنی بر کمک به بهداشت و درمان، کمک‌های معیشتی و محرومیت‌زدایی برای مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: تعداد بسیاری از مساجد از ابتدای شیوع بیماری در این مسیر همگام و همراه بوده‌اند و خدمات بسیاری به ویژه در مناطق محروم از این طریق ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha