اجرای طرح «نورباران» در یزد
کد خبر: 3938550
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

اجرای طرح «نورباران» در یزد

مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح «نورباران» در این استان، همزمان با سراسر کشور و در قالب چاپ و اهدای بیش از یکصد هزار جلد قرآن کریم خبر داد.

اجرای طرح «نور باران» در یزدحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح «نورباران» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور و در قالب چاپ و اهدای بیش از یکصد هزار جلد قرآن کریم با همراهی خیران در راستای توزیع در سطح کشور با محوریت مناطق محروم و روستایی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به دو شیوه اجرایی خواهد شد افزود: در شیوه اول خیران محترم می‌توانند هدایای خود را به شماه حساب 0108362961008 نزد شعب بانک ملی به نام خیران قرآنی واریز کرده و در این طرح شرکت کنند.

رضایی ادامه داد: در شیوه دوم نیز قرآن‌های نو و بلااستفاده منازل به ادارات تبلیغات اسلامی اهدا خواهد شد؛ خیران استان یزد می‌توانند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان سفرکرده خود و درج نام آنها بر قرآن اهدایی و یا چاپ و اهدای قرآن کریم از سوی شرکت و یا موسسات مختلف در استان با درج آرم آنها، در این طرح مشارکت کنند.

مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: خیران قرآنی می‌توانند برای مشارکت در این طرح به اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد مراجعه و یا با شماره تلفن 03537252682  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha