نذر فرهنگی پدر شهید محمود حسین‌میرزایی در شهرستان بِن
کد خبر: 3938381
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

نذر فرهنگی پدر شهید محمود حسین‌میرزایی در شهرستان بِن

پدر معلم شهید، محمود حسین‌میرزایی، کتابخانه شخصی خود را که شامل ۸۵۰ جلد کتاب است به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بِن اهدا کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، خسرو حسین‌میرزایی، پدر معلم شهید محمود حسین‌میرزایی کُتب کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بِن اهدا کرد.

حسین‌میرزایی هدف خود از این اقدام فرهنگی را تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و تشویق مردم به اهدا کتاب بیان کرد و گفت: نذر کتاب موجب غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و انس و الفت بیشتر مردم با کتاب خواهد شد و این نذری ماندگار است که ثواب آن را به روح شهدا و فرزند شهیدم اهدا می‌کنم.

احمد پایاب، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بِن در این باره اظهار کرد: این کتاب‌ها شامل ۸۵۰ جلد کتاب به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال و با موضوعات علمی، آموزشی، دینی، تاریخی و ورزشی هستند.

وی افزود: پس از این اقدام فرهنگیِ پدر شهید، تعداد ۳۰۰ جلد کتاب کمک آموزشی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تداوم این نذر فرهنگی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بن اهدا شد.

گفتنی است، شهرستان بن دارای چهار باب کتابخانه عمومی است که با ۵۵ هزار نسخه کتاب، به مردم این شهرستان خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha